sâmbătă, 20 iunie 2009

Bancurile Zilei

Un ardelean iese cu capra pe cîmp şi se întîlneşte cu un oltean, care zice:
- Unde te duci cu boul ăsta?
- Ce bou, mă, nu vezi că-i capră?
- Da' nu cu tine vorbeam.

Un taran se ocupa de cultivatul pepenilor. La un moment dat niste copii au inceput sa intre noaptea pe plantatie si sa fure din pepeni. Omul se gandeste si se gandeste pana ii vine o idee care in mod sigur ii va speria pe copii. Asa ca pune pe camp o placuta pe care scria
- Un pepene de pe acest camp a fost injectat cu cianura.
Ziua urmatoare taranul vine pe camp si vede ca nu lipseste nici un pepene dar gaseste o alta placuta langa cea pusa de el:
- Acum sunt doi!


Dinamo is trying to connect to Uefa Champions League server.
loading…
fatal eror….
The connections was reset by Fc Brasov .. plesae try again next year!


Femeia se adreseaza farmacistului:
- Fi te rog atent sa nu gresesti etichetele de pe sticlutele cu doctorii; care e pentru cal si care e pentru sotul meu. Sti, n-as vrea sa i se intample ceva calului pana vine vremea aratului.


Un tip ajunge la portile Raiului, in fata lui Sf. Petru.Acesta il intreaba:

- Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai ?
- Da, ma pot gandi la un singur lucru. Eram pe drum si ma intalnesc cu o gasca de motociclisti duri si mari si rai care maltratau o tanara. M-am dus direct la ei si le-am cerut sa o lase in pace dar ei nu m-au ascultat. Asa ca m-am dus la cel mai mare, cel mai tatuat, i-am bagat una in barba, i-am rasturnat motocicleta si i-am smuls cercelul din nas .
Apoi am tipat :
- Acum, inapoi sau veti avea de-a face cu mine !

Sf. Petru foarte impresionat:

- Cand s-a intamplat asta ?
- Acum 2-3 minute...


De-a lungul vietii, barbatii isi doresc sa aiba succes in toate. Ce inseamna pentru ei succesul, citeste in continuare:
1. La 2 ani, succesul este sa nu faca pe el.
2. La 3 ani succesul este sa aiba dinti.
3. La 12 ani, succesul este sa aiba o gasca de prieteni.
4. La 18 ani, succesul este sa aiba permis de conducere.
5. La 20 ani, succesul este sa fie bun la pat.
6. La 35 ani, succesul este sa castige bine.
7. La 50 ani, succesul este sa castige bine .
8. La 60 ani, succesul este sa fie bun la pat.
9. La 70 ani, succesul este sa aiba permis de conducere.
10. La 80 ani succesul este sa aiba dinti.
11. La 85 ani, succesul este sa nu faca pe el

Un comentariu: