miercuri, 3 iunie 2009

Bancurile Zilei

Un şmecheraş de cartier se duce într-un bar şi cere barmanului negru:
- Băi, faţă de c*r, adu repede o bere!
Barmanul îl apucă de gît, jap-jap două palme pe cocoaşă şi-l dă afară.
A doua seară iar:
-Băi, faţă de c*r, adu repede o bere!
Barmanul îl ia la şuturi şi-l dă afară.
A treia seară, barmanul bea şi el liniştit un suc cu paiul cînd intră şmecheraşul în bar.
- Auzi, moşule, cînd termini clisma asta, adu-mi o bere!

Un tip ii povesteste unui prieten ce a patit cu o zi in urma:
- Ma trezesc de dimineata si plec la serviciu. Cand ies din bloc, exact la
scara, doi insi il bateau pe unul.
- Si?
- M-am gandit: sa ma bag, sa nu ma bag? Dar, tinand cont de faptul ca ma
grabeam la serviciu, nu m-am bagat.
La pranz, in fata restaurantului unde servesc de obicei masa, patru il
bateau pe unul.
- Si?
- Ma grabeam spre masa, asa ca iarasi nu m-am bagat.
Seara, cand ma intorceam acasa, la iesirea din metrou, opt insi il bateau
pe unul.Acum, nemaiavand nimic de facut, m-am bagat.
- Si?
- Mama, ce l-am mai batut pe ala!

Bubulina si vecina vorbeau.
- Sa sti Bubulina aseara am facut sex cu barbatul meu si i-am pus mana pe testicule, le avea calde sti ce senzatie este sa incerci!
A doua zi Bubulina vine in vizita la vecina cu ochii vineti si batuta mar.
-Ce ai patit Bubulina?
-Pai sa vezi aseara in pat cu Bula i-am pus mana pe testicule!
-Si!?
-Si! erau reci si...i-am spus de ce nu le are si el calde ca vecinu.

cica isi cumpara vulpea un butoi de vin din franta . vin scump , nu-stiu-ce , si merge
acasa . se raspandeste zvonul si vine iepurasul la vulpe la vizuina :

-auzi mai vulpe , nu imi dai te rog si mie un pahar de vin ? ca as vrea sa gust si imi
place foarte mult ...
-pai nu ca stiam ca o sa veniti toti sa imi cereti si o sa raman fara asa ca l-am pus
undeva sub pamant , la 10 metri adancime .

trec cateva ore si vine ursul la vulpe ...

-auzi mai vulpe , nu imi dai te rog si mie un pahar de vin ? ca as vrea sa gust si imi
place foarte mult ...
-pai nu ca stiam ca o sa veniti toti sa imi cereti si o sa raman fara asa ca l-am pus
undeva sub pamant , la 10 metri adancime .

a doua zi isi cumpara vulpea un cd cu blue system . si se lauda el cu cd-ul lui de la
londra si uite asa ajunge sa stie toata padurea de cd-ul vulpitei . si vine iepurasul :

-auzi mai vulpe , imi poti imprumuta si mie cd-ul cu blue system ? ca imi place f
multe si vreau sa vad daca merita cumparat ...
-pai nu ca stiam ca o sa il vreti si o sa il zgariati asa ca l-am ingropat sub pamant
la 10 metri adancime .

trec cateva ore si vine ursul la vulpe ...
-auzi mai vulpe , imi poti imprumuta si mie cd-ul cu blue system ? ca imi place f
multe si vreau sa vad daca merita cumparat ...
-pai nu ca stiam ca o sa il vreti si o sa il zgariati asa ca l-am ingropat sub pamant
la 10 metri adancime .

pleaca ursul si vulpea intra in casa ... la un moment dat suna cineva la usa :

era cartita beata care canta cherry cherry lady



www.pyads.info este un site de anunturi online pentru diverse categorii de angajati cat si angajatori, care incearca sa vina in intampinarea nevoilor vizitatorilor prin implementarea unor functionalitati care sa-i ajute atat pe cei care publica anunturi gratuite cat si pe cei care cauta anunturi online folosind o interfata cat mai simpla si mai accesibila.


Utilizatorii acestui site îşi pot găsi cu usurinta produsele dorite puse atat la vanzare cat si spre inchiriere , ne fiind necesare anumite cunostiinte in utilizarea unui pc.
Vrei să vinzi sa inchiriezi, sau sa cumperi ceva dar nu şti unde să apelezi?
Poţi să apelezi cu incredere la zeciile sau chiar sutele de oferte publicate pe acest site. În funcţie de categoria şi si produsul cautat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu