luni, 1 iunie 2009

Nane-Ca O Stea Versuri

Ca o stea x3

Fii atent.

Are o aura ce te-atrage,
Stie ca o placi, de-aia nu te lasa-n pace.
E atat de tacuta,
Misterul iti provoaca o privire pierduta.

Stii, te debusoleaza.
Crezi ca-i aproape, dar-i departe cand se insereaza.
Cateodata te intristeaza
Cand in zilele cu ghinion nu te lumineaza.

Ai zile in care te debusoleaza,
Dispare de pe cer ca reper cand se incetoseaza.
Da, e exact ca o stea,
O vezi doar cand vrea, de-aia esti nebun dupa ea.

De la distanta pare mica rau,
Da` de-i aproape, e chiar imens sufletul sau.
Pentru tine de neatins,
Nu-i ca o stea, e chiar o stea. Te-ai prins?

E deasupra tuturor, vegheaza.
Cand restu` dorm, ea e singura treaza.
Stie ca are ceva in plus,
E de neajuns fiindca-i mult prea sus.

Diferita, nu poate fi comparata,
Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata.
Greu sa ajungi la ea, firesc.
Sunt multe ca ea, dar nu toate stralucesc.

Le tine pe restu` la distanta,
Stie ca n-are ce cauta pe langa vreo zdreanta.
N-are nevoie de nimeni,
Straluceste si singura, si il stie prea bine.

Nu o ai nici tu, dar nici altii,
Nu e genu` de fata care se baga in relatii.
Sunt atatia care au incercat
S-o atinga noaptea, dar au esuat.

Parca n-are niciun defect,
Cand se instaleaza seara, ea ii da efect.
Si mi se pare corect,
E o munca sa te mentii frumoasa. Respect!

E atat de speciala.
Dintre atatea milioane, apare la mine pe coala.
Poate nu-i place muzica mea
Ca din cate vad, eu nu exist pentru ea.

E deasupra tuturor, vegheaza.
Cand restu` dorm, ea e singura treaza.
Stie ca are ceva in plus,
E de neajuns fiindca-i mult prea sus.

Diferita, nu poate fi comparata,
Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata.
Greu sa ajungi la ea, firesc.
Sunt multe ca ea, dar nu toate stralucesc.

Pana si Soarele-i o stea.
Cum ai convins Pamantul sa se-nvarta-n jurul tau asa?
Am atatea intrebari sa-ti pun
Dar ma las sa-mi raspund singur, ca un nebun.

Nu stiu daca asculti asta, ma omoara.
Fa cumva sa ma anunti, ca timpul zboara...
Imi pare rau si nu stiu dac-o sa-mi mai para
Sa ma simt respins si a doua oara.

Imi pare rau daca te presez
Dar vreau sa m-asigur ca io-s cel pe care-l luminezi.
Daca nu-s eu steaua ta pereche
Nici sa nu-mi intra alt nume de fraier in ureche.

Nu caut sa-ti ajung intre picioare,
Vreau sa fim o familie unita, ca si caru` mare.
Poate ca tie-ti suna a dume
Da` o ard pe bune, zic lucrurilor pe nume.

E deasupra tuturor, vegheaza.
Cand restu` dorm, ea e singura treaza.
Stie ca are ceva in plus,
E de neajuns fiindca-i mult prea sus.

Diferita, nu poate fi comparata,
Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata.
Greu sa ajungi la ea, fïresc.
Sunt multe ca ea, dar nu toate stralucesc.

Un comentariu: