sâmbătă, 27 iunie 2009

Bancuri

Un el si o ea faceau dragoste intr-o camera de hotel. Bate cineva la usa.
Ea:
- Aoleu, sotul! Fugi repede!
El fuge repede spre balcon si cand sa sara are un moment de luciditate si se intoarce in camera:
- Mai nevasta, ce stresati suntem!

Trei tipi, un american, un neamt si un roman, se ciocnesc cu masinle intr-o intersectie !!
Americanu'
- Vai Fordul meu, economiile mele de 3 luni s-au dus pe apa simbetei...
Neamtu'
- Vai Mercedesu' meu, economiile mele de 6 luni s-au dus pe apa simbetei...
Romanu'
- Vai Dacia mea, economiile mele de-o viata s-au dus pe apa simbetei...
Ceilalti doi
- Si cine naiba te-a pus sa-ti cumperi masina asa scumpa !!!!

Soacra in vizita la nora.
Nora:
-Mama soacra, cat stai pe la noi?
Soacra:
-Atat cat voi fii bine primita.
Nora:
-Nici la o cafea nu stai?

Tatal irakian ii scrie fiului sau care invata in America la universitate:
- Fiule, as vrea sa plantez niste cartofi in gradina, dar sunt batran si nu pot si stiu ca daca ai fi fost aici m-ai fi ajutat.
Fiul raspunde la scrisoare:
-Tata, sunt aici si nu pot face mare lucru. Dar nu te apuca de sapat ca sa nu dai peste "CHESTIA" aia.
Dupa primirea scrisorii de catre tata, apar la usa doi tipi de la CIA si un pluton de soldati americani, care sapa toata gradina, dar nu gasesc nimic. Scrisoare de la fiu:
-Tata, mai mult de atat nu pot sa fac.

3 comentarii: