joi, 7 mai 2009

Bancurile zilei

Banana si vibratorul stau pe marginea noptierei.
Banana zise:
- Prima oara?
Vibratorul:
- Nu.
Banana:
- Atunci nu mai tremura asa, ca ma sperii si pe mine.

- Mamă, pot să-i tai o ureche lui tata?
- Nu! Mai lasă-l să fiarbă încă vreo 10 minute!

Şeful îşi trimite subalternul în delegaţie în Brazilia.
- Ce Brazilia? Acolo nu găseşti altceva decît fotbal şi curve!
- Ce zici? Dar nevastă-mea e din Brazilia, răspunde şeful.
- Da? Şi la care echipă a jucat?

La o expozitie de pictura, un tablou complet negru, cu un singur punct alb in mijloc.
- Ce reprezinta acest tablou?
Bula: Aaaaa, acesta-i punctul meu de vedere!

O echipă scoţiană de fotbal cîştigă campionatul. Antrenorul, fericit, spune:
- Băieţi, cred că meritaţi ceva răcoritor. Johnny, deschide larg fereastra!

La farmacie se prezinta un barbat care ii spune farmacistei:
- Doamna, am o problema. Penisul imi sta tot timpul in sus, chiar si daca fac sex 12 ore pe zi. Ce imi puteti oferi? Farmacista se duce in spate, se sfatuieste cu colegele apoi se intoarce si spune tipului:
- Cazare, mancare si 300 de euro pe luna e bine?

Un barbat zbura cu un balon cu aer cald si la un moment dat si-a dat seama ca s-a ratacit. A coborat pana aproape de pamant si a zarit o femeie pe o pajiste. Apropiindu-se de ea, el i-a strigat:
- Fii amabila, poti sa ma ajuti? Am promis unui prieten ca ma intalnesc cu el, dar nu mai stiu unde ma aflu.
Femeia i-a raspuns:
- Te afli intr-un balon cu aer cald, la vreo 10 metri inaltime. Te gasesti intre 40 si 41 grade latitudine nord, si intre 59 si 60 de grade logitudine vest.
- Ei, probabil esti inginera de profesie! spuse omul din balon.
- Asa este, raspunse femeia, dar de unde stii?
- Pai tot ce mi-ai spus este corect din punct de vedere tehnic, dar tot n-am idee ce-as putea face cu informatiile de la tine si sunt tot in ceata. Sa fiu sincer, nu m-ai ajutat deloc. Ba chiar pot spune ca m-ai tinut pe loc degeaba.
Atunci femeia i-a raspuns:
- Dar tu trebuie sa fii director!
- Asa este, raspunse barbatul, dar de unde stii?
- Pai nu stii unde te afli si nici incotro te indrepti. Te-ai ridicat la inaltime profitand de o flama care a incins situatia. Ai facut o promisiune pe care nu stii cum ai sa ti-o tii si te astepti ca oamenii de sub tine sa-ti rezolve problema. Adevarul este ca te afli exact in locul unde te aflai cand am inceput discutia, acum 1 minut, dar brusc constati acum ca asta este din vina mea.



www.pyads.info este un site de anunturi online pentru diverse categorii de angajati cat si angajatori, care incearca sa vina in intampinarea nevoilor vizitatorilor prin implementarea unor functionalitati care sa-i ajute atat pe cei care publica anunturi gratuite cat si pe cei care cauta anunturi online folosind o interfata cat mai simpla si mai accesibila.


Utilizatorii acestui site îşi pot găsi cu usurinta produsele dorite puse atat la vanzare cat si spre inchiriere , ne fiind necesare anumite cunostiinte in utilizarea unui pc.
Vrei să vinzi sa inchiriezi, sau sa cumperi ceva dar nu şti unde să apelezi?
Poţi să apelezi cu incredere la zeciile sau chiar sutele de oferte publicate pe acest site. În funcţie de categoria şi si produsul cautat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu